WORKSHOP: Slik lager du en markedsplass som funker!
Dette lærer du:
Steg for steg
Hva er de ulike stegene du må gjennom før du i det hele tatt har skrevet en linje med kode?
Testing
Hvordan bruke hyllevareteknologi for å teste konseptet?
Målgrupper
Hvordan identifisere dine målgrupper og slik når du dem?
Riktig modell
B2C, C2C, eller B2B? Hva er fordelene og ulempene med de ulike modellene?
Dette sitter du igjen med:
Anjali vil ta deg gjennom to fiktive caser, i tillegg til å gi deg direkte feedback på konkrete prosjekter eller problemstillinger du sitter med. Du vil få muligheten til å sende dette inn i forkant av kurset.
Etter workshoppen, vil du sitte igjen med Anjali sitt rammeverk, som hun selv brukte for å lage Tørn, og som nå vokser eksponentielt.
Etter workshoppen, vil du sitte igjen med Anjali sitt rammeverk, som hun selv brukte for å lage Tørn, og som nå vokser eksponentielt.
Om kursholder
Anjali Bhatnagar
Anjali Bhatnagar er daglig leder og grûnder av Tørn.no. Tørn.no er en felles markedsplass for byggevarebransjen for salg av overskuddsvarer.
Anjali er utdannet Dr.Scient i Fysikk og har over 20 års ledererfaring innen produkt-, teknologi- og prosjektutvikling fra blant annet Telenor, Geodata, og Creuna. Hun drives av å utvikle produkter og tjenester som er både miljømessig og kommersielt bærekraftige.