"Growth" for Scaleups!
Hva består kurset av?
-
En-til-en-kommunikasjon med kursholder
-
20 skreddersydde filmer fordelt på fire moduler
-
Eksklusive øvelser som vil forenkle din læring
-
Live nettkurs hvor du har muligheten til å stille spørsmål til kursleder, få personlige råd og samarbeide med de andre kursdeltagerne.
-
Diplom som Growth Marketeer
Hvordan foregår kursene?
KURSOVERSIKT
Leksjon 1: Oppstart torsdag 4.mars
Leksjon 2: Torsdag 18.mars
Leksjon 3: Torsdag 8.april
Leksjon 4: Avslutning torsdag 29.april
Kursene foregår over fire live - leksjoner. Mellom de ulike Zoom-møtene, har du tilgang på innspilte kursvideoer. I tillegg vil få tilsendt oppgaver og sette opp en passende tid for en-til- kommunikasjon med Modig.
Kursene foregår over fire live - leksjoner. Mellom de ulike Zoom-møtene, har du tilgang på innspilte kursvideoer. I tillegg vil få tilsendt oppgaver og sette opp en passende tid for en-til- kommunikasjon med Modig.
Hva sitter du igjen med?
Kurset er for deg som vil ha direkte tilbakemelding, et brukervennlig verktøy og en helhetlig markedsføringsplan, som vil skape vekst i din bedrift i nærmeste fremtid.
Kursleder er Erik Modig, en av Sveriges fremste eksperter innen kommunikasjon og kundepsykologi, både i forskningsverdenen og næringslivet. Han hjelper bedrifter og gründere til bedre å forstå hvilke mekanismer som driver kunden til å kjøpe - og hva du må gjøre for å komme dit.
Du vil også få diplom som "Growth Marketeer " etter siste leksjon.
Kursleder er Erik Modig, en av Sveriges fremste eksperter innen kommunikasjon og kundepsykologi, både i forskningsverdenen og næringslivet. Han hjelper bedrifter og gründere til bedre å forstå hvilke mekanismer som driver kunden til å kjøpe - og hva du må gjøre for å komme dit.
Du vil også få diplom som "Growth Marketeer " etter siste leksjon.
kursholder
Erik Modig
Erik Modig er forsker ved Stockholm School of Economics. Han regnes også som en av Sveriges fremste eksperter på kundepsykologi, markedsstrategi og kommunikasjon. Hans siste bok “Bang for the buck” ble kåret til Årets markedsføringsbok i Sverige i 2017.